torsdag den 3. december 2015

Ant-Man (2015)


Ant-Man
Instruktion: Peyton Reed
Medvirkende: Paul Rudd, Michael
Douglas, Evangeline Lilly, Michael
Peña m.fl.
Marvel Studios, 2015

 _

Ant-Man er en frisk og sjov omgang action med Paul Rudd i hovedrollen som verdens mindste superhelt. Modsat andre Marvel-film så tager Ant-Man ikke sig selv alt for alvorligt, men giver masser af plads til gags og jokes — og det er befriende! Ant-Man har også masser af overrumplende action, og så er Michael Peña og go'e gamle Michael Douglas også med til at give filmen ekstra glimt i øjet.



Ant-Man udkom på dansk blu-ray fra Disney d. 26. november. Der er følgende glimrende ekstramateriale på skiven — intet er desværre tekstet på dansk eller engelsk:

  • Kommentarspor med Peyton Reed og Paul Rudd
  • Slettede og extendede scener fra filmen med kommentarer af Paul Rudd og Peyton Reed (8 scener, ialt 8:39 min.)
  • Making of an Ant-Sized Heist: A How-To Guide (mini-featurette med interview med skuespillerne om deres karakterer, 14:34 min.)
  • Let's Go to Macroverse (mikro-featurette om hvordan de har lavet skrumpeeffekterne, 8:06 min.)
  • WHIH Newsfront (små mockumentary-klip — fingeret nyhedsudsendelse, overvågningsmateriale og interviews med Darren Cross — fra Marvel-universet, ialt 9:12 min.)
  • Gag reel (3:25 min.)
  • Ingen kommentarer:

    Send en kommentar