onsdag den 19. november 2014

X-Men: Days of Future Past (2014)



X-Men: Days of Future Past

Instruktion: Bryan Singer
Medvirkende: Hugh Jackman, James McAvoy, Michael Fassbender m.fl.

20th Century Fox, 2014.

★★★★ _


Den 23. oktober kom X-Men: Days of Future Past på gaden i den såkaldte Cerebro Collection fra 20th Century Fox. Filmen er endvidere sendt ud på både almindelig stand-alone blu-ray og 3D blu-ray.

The Cerebro Collection indeholder de fem X-Men-film og to Wolverine-film.

På skiven med X-Men: Days of Future Past finder man følgende ekstramateriale til filmen, der hovedsageligt er i småtteriafdelingen:
  • Deleted scenes (5:36 min.)
  • Kitchen sequence (mest af alt en udvidet gag-reel fra én scene, 6:28 min.)
  • Gag reel (5:40 min.)
  • Double Take: Xavier & Magneto (interviews med skuespillerne, 11:51 min.)
  • X-Men: Reunited (9:47 min.)
  • Classification: M (11:54 min.)
  • Sentinels: For a Secure Future (9:19 min.)
  • Gallery: Trask Industries (still-billede-galleri)
  • Theatrical trailers (7:09 min.)
  • Second Screen app.
  • Sneak peek of + teaser trailer for Exodus: Gods and Kings (den nye Ridley Scott-film som INTET har med X-Men at gøre!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar