tirsdag den 4. november 2014

Mr. Peabody & Sherman (2014)



Mr. Peabody & Sherman
(Dansk titel: Hr. Peabody & Sherman)

Instruktion: Rob Minkoff
Amerikanske stemmer: Ty Burrell, Max Charles, Ariel Winter m.fl.
Danske stemmer: Lasse Rimmer, Oscar Dietz, Iris Mealor Olsen m.fl.

DreamWorks Animation, 2014.

★★ _ _ _

Hr. Peabody & Sherman 
udkom på dansk blu-ray fra 20th Century Fox d. 16. oktober. Blu-rayen indeholder følgende ekstramateriale — bestående af børnespil, trailers, småtterier og én reel featurette :
  • A Tour of the WABAC Machine (2:51 min.)
  • Time Travel: Mad Science (5:58 min.)
  • DreamWorks Presents: Mr. Peabody & Sherman, a Journey WABAC (den eneste reelle featurette, 21:50 min.)
  • History's Greatest Mystery — A Dog and His Boy (2:33 min.)
  • Peabody's Paw Print on History (3:52 min.)
  • The WABAC Jigsaw Puzzle (spil)
  • Time Travel Memory Match (spil)
  • Gallery
  • Theatrical Trailer
  • Holiday Favourites (flere trailers)
  • World of DreamWorks Animation (reklamer/musikklip fra DreamWorks' andre animationsfilm)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar