fredag den 7. november 2014

The Fault in Our Stars (2014)



The Fault in Our Stars
(Dansk titel: En flænge i himlen).

Instruktion: Josh Boone
Medvirkende: Shailene Woodley, Ansel Elgort, Laura Dern, Sam Trammell m.fl.

Temple Hill Entertainment, 2014.

★★★★ _


En flænge i himlen udkom på dansk blu-ray fra 20th Century Fox d. 6. november. Blu-rayen indeholder følgende ekstramateriale — som desværre er i den lette ende og ikke tilbyder den store fanskare noget at dykke ned i:
  • Audio Commentary by Director Josh Boone & Author John Green
  • Deleted Scenes (07:44 min.)
  • The Stars Align (08:21 min.)
  • Scribe on Set: Making of The Fault in Our Stars (04:10 min.)
  • Shailene & Ansel: Our Little Infinity (1:03 min.)
  • The Music Behind Our Stars (3:11 min.)
  • Gallery 
  • Theatrical trailer 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar