torsdag den 8. oktober 2015

Avengers: Age of Ultron (2015)


Avengers: Age of Ultron
Instruktion: Joss Whedon
Medvirkende: Robert Downey Jr.,
Mark Ruffalo, Scarlett Johansson
m.fl.
Marvel Studios, 2015

 _ _ _

Avengers: Age of Ultron fortsætter hvor The Avengers slap. Denne gang handler det om en intergalaktisk energikilde, der går amok og vil udslette hele menneskeheden og selvfølgelig starte med Avengers-teamet. Den skal stoppes, og det giver så anledning til alskens ramasjang og CGI-slåskampe og en østeuropæisk storby der lægges i ruiner. Undervejs bliver der mikset nogle X-Men-agtige mutant-teenagers ind i filmen, men det bedste er nu at Age of Ultron er mere spændende og hænger bedre sammen end sin forgænger.




Avengers: Age of Ultron og The Avengers udkom samlet på dansk blu-ray i en lille papæske fra Disney d. 17. september. Der er følgende ekstramateriale til Avengers: Age of Ultron:

  • Kommentarspor med instruktør Joss Whedon
  • From the Inside Out: Making of Avengers: Age of Ultron (featurette om filmens tilblivelse, 20:54 min.)
  • The Infinite Six (mini-featurette med forhistorien for Avengers-filmen, 7:28 min.)
  • Global Adventure (mikro-featurette om location-optagelserne, 3:01 min.)
  • Extended & deleted scenes (4 forlængede og slettede scener med og uden Joss Whedons kommentarer, i alt 12:04 min.)
  • Gag reel (3:37 min.)
  • Sneak peeks (trailers til Ant-Man og Disney Infinity 3.0, mikro-featurette om Ironman og Audi (!), ialt 4:12 min.)
  • Ingen kommentarer:

    Send en kommentar