fredag den 3. juli 2015

Nat på museet: Gravkammerets hemmelighed (2014)


Nat på museet: Gravkammerets
hemmelighed
(org. titel: Night at the Museum:
Secret of the Tomb)
Instruktion: Shawn Levy
Medvirkende: Ben Stiller, Robin
Williams, Dan Stevens m.fl.
1492 Pictures, 2014

 _ _ _ _

I Nat på museet: Gravkammerets hemmelighed tager Ben Stiller og de skøre voksdukker på udflugt til British Museum i London. Men det er ikke så sjovt, som det burde være. Det er heller ikke så spændende, som det burde være. Til gengæld er det rodet og ufokuseret og mekanisk, og virvaret af farverige karakterer kommer slet ikke til  deres ret. Den finesse man forventer af en moderne børne- og familiefilm finder man ikke Nat på museet 3.



Nat på museet: Gravkammerets hemmelighed udkom på dansk blu-ray fra 20th Century Fox d. 25. juni. Der er følgende ekstramateriale på skiven — alt er tekstet på dansk:

  • Audio commentary med Shawn Levy
  • Deleted / extended scenes (7 stk, ialt 14:13 min.)
  • Improv, absurdity, and cracking up — the comedy of Night at the Museum: Secret of the Tomb (mini-featurette om improvisationskomikken, 8:05 min.)
  • The theory of relativity (mini-featurette om optagelsen af M.C.Escher-scenen, 12:09 min.)
  • Becomin Laaa (mini-featurette om optagelserne med Laaa, 7:24 min.)
  • A day in the afterlife (fup-featurette om mumien Craig, 16:26 min.)
  • Fight at the museum (mini-featurette om special-effects-slåskampen mod en stor slange, 6:22 min.)
  • Creating the visual effects (mikro-featurette om opbygningen af de visuelle effekter, 3:10 min.)
  • Gallery (slideshow, 2:05 min.)
  • Theatrical trailers (2 stk, ialt 4:49 min.)

  • Ingen kommentarer:

    Send en kommentar