fredag den 6. februar 2015

What If (2013)


What If
Instruktion: Michael Dowse
Medvirkende: Daniel Radcliffe, Zoe
Kazan, Adam Driver m.fl.
Caramel Film, 2013

 _ _ _

DOWNLOAD PODCASTEN SOM
MP3 HER.










What If er en tilpas sød og tilpas sjov kærlighedskomedie med Zoe Kazan og Daniel Radcliffe (yes, ham der var Harry Potter). De bliver ikke forelskede — til at starte med i hvert fald. Mener de selv. Filmen her handler nemlig om hvorvidt mænd og kvinder kan nøjes med at være venner med hinanden og forblive venner, uden at der kommer større følelser og lyst til sex i vejen. Det lyder lidt som en opdatering af When Harry Met Sally og det er det også.

Hør mere i podcasten...

What If udkom på dansk blu-ray fra Scanbox d. 8. januar. Der er følgende ekstramateriale på blu-rayen:

  • Audio Commentary (med instruktør Michael Dowse og manuskriptforfatter Elan Mastai)
  • The Making of What If (featurette, 17:52 min.)
  • Interviews with Daniel Radcliffe and Zoe Kazan (mini-interviews, 2:26 min.)
  • Deleted scenes (3:37 min.)
  • On the Red Carpet (mini-interviews på den røde løber, fra Toronto International Film Festival, 1:37 min.)
  • Copenhagen Gala (klip fra gallapremieren i København, tilsyneladende optaget på en mobiltelefon, 4:35 min.) 
  • 4 trailers for andre film fra Scanbox
  • Ingen kommentarer:

    Send en kommentar