søndag den 15. februar 2015

Let's Be Cops (2014)


Let's Be Cops
Instruktion: Luke Greenfield
Medvirkende: Jake Johnson, Damon
Wayans Jr., Rob Riggle m.fl.
20th Century Fox, 2014

 _ _
 _ _ _ _ _























Let's Be Cops er mest af alt en fjollet actionkomedie om to 30-årige tabere, som klæder sig ud som politimænd fra LAPD og finder ud af at det faktisk er ret så fedt! Politiuniformen åbner en verden af nye muligheder i form af respekt, masser af fede guns og gadgets og selvfølgelig massevis af kvinder der kaster sig i armene på de to gutter. Der er sjov i gaden, masser af (platte!!!) jokes, og en form for minimalt actionplot til at kæde det hele sammen. Men der er også en halvdårlig smag i munden bagefter, fordi Let's Be Cops kommer i kølvandet på flere sager om politiovergreb i USA, ikke mindst i LAPD.



Let's Be Cops udkom på dansk blu-ray fra 20th Century Fox d. 5. februar. Der er følgende ekstramateriale på blu-rayen:

  • Audio commentary by writer-director Luke Greenfield
  • Audio commentary by writer Nicholas Thomas
  • Deleted and alternate scenes (17:25 min.)
  • Let's Be Cops camera test (6:11 min.)
  • Real Funny (mini-featurette der prøver at argumentere for at der er realisme i Let's Be Cops!, 8:31 min.)
  • Brothers in Blue (mini-featurette om buddy-buddy-venskabet i Let's Be Cops, 11:11 min.)
  • Theatrical trailer (2:06 min.)
  • Gallery (slideshow med stillbilleder, 2:05 min.)
  • Ingen kommentarer:

    Send en kommentar