fredag den 2. januar 2015

Guardians of the Galaxy (2014)


Guardians of the Galaxy
Instruktion: James Gunn
Medvirkende: Chris Pratt, Zoe
Saldana, Dave Bautista, Bradley
Cooper, Vin Diesel m.fl.
Marvel Studios, 2014.



DOWNLOAD PODCASTEN 
SOM MP3







Guardians of the Galaxy er noget så sjældent som en Marvel-film der ikke foregår blandt superhelte i Avengers- eller X-Men-universet. Guardians of the Galaxy er tværtimod en svært underholdende science fiction-action-komedie, der ikke tager sig selv alt for højtideligt, men som faktisk endte med at være et rigtigt stort hit i biograferne. Den er ganske enkelt vor tids svar på Star Wars — bare bedre! Mere om det i podcasten...

Den 4. december udkom Guardians of the Galaxy på dansk dvd og blu-ray fra Disney. Den almindelige blu-ray indeholder følgende ekstramateriale:

  • Audio Commentary with Director James Gunn
  • Guide to the Galaxy with James Gunn (featurette, 20:56 min.)
  • The Intergalactic Visual Effects for Guardians of the Galaxy (featurette, 7:11 min.)
  • Deleted and Extended Scenes (med og uden instruktørkommentarer, 4:22 min.)
  • Gag Reel (3:54 min.)
  • Exclusive Look at Marvel's Avengers: Age of Ultron (mini-featurette, 2:17 min.)


  • Ingen kommentarer:

    Send en kommentar