lørdag den 6. december 2014

The Aristocats (1970)



DOWNLOAD SOM MP3
The Aristocats
(Dansk titel: Aristocats).

Instruktion: Wolfgang Reitherman.
Amerikanske stemmer: Phil Harris, Eva Gabor, Sterling Holloway m.fl.
Danske stemmer (1990-udgave): Søren Pilmark, Nastja Arcel, Henrik Koefoed m.fl.

Walt Disney Productions, 1970.

★★★★★ _

Den 27. november udkom Aristocats på dansk blu-ray fra Disney. Skiven indeholder følgende ekstramateriale — hvoraf det meste desværre er i standard definition (SD):
  • The Lost Opening (Richard Sherman fortæller om en alternativ åbningsscene og sang til filmen, 9:31 min.)
  • D!tto: "Oui Oui Marie" (the Aristocats Remix, musikvideo, 1:53 min.)
  • Slettet sang: "She Never Felt Alone" (Richard Sherman fortæller om sangen, SD, 7:56 min.)
  • The Sherman Brothers: The Aristocats of Disney Songs (mini-featurette, SD, 4:24 min.)
  • The Great Cat Family (uddrag af tv-serien Disneyland fra 19. september 1956, SD, 12:51 min.)
  • Kortfilm med katten Figaro: "Bath Day" (1956, SD, 6:40 min.)
  • Sing-along function på filmens sange

Ingen kommentarer:

Send en kommentar