fredag den 5. december 2014

Beneath the Planet of the Apes (1970)



DOWNLOAD SOM MP3
Beneath the Planet of the Apes
(Dansk titel: Flugten på abernes planet).

Instruktion: Ted Post
Medvirkende: James Franciscus, Linda Harrison, Kim Hunter m.fl.

APJAC Productions, 1970.

★★★ _ _ _

Den 27. november udkom Flugten på abernes planet i et nyt blu-ray-bokssæt kaldet fra 20th Century Fox. Primal Collection, som boksen hedder, indeholder alle otte Abernes planet-film, inkl. Tim Burtons genindspilning af den originale 1968'er-film og de to nyeste abefilm.

Skiven med Flugten på abernes planet indholder følgende ekstramateriale, hvoraf featuretten er det mest interessante:
  • Isolated Score Track 5.1 DTS
  • From Alpha to Omega: Building a Sequel (featurette, 22:10 min.)
  • Theatrical Trailer (3:10 min.)
  • The Ape News (PR booklet fra filmens premiere)
  • Advertising Gallery (meget kort slideshow med posters og reklamer, 0:36 min.)
  • Lobby Card Gallery (kort slideshow, 1:21 min.)
  • Behind-the-scenes Gallery (endnu et slideshow, 1:06 min.)
  • D-BOX Mastering Motion app
  • Links to Fox websites






Ingen kommentarer:

Send en kommentar