mandag den 23. november 2015

Paper Towns (2015)


Paper Towns
Instruktion: Jake Schreier
Medvirkende: Nat Wolff, Cara
Delevingne, Austin Abrams, Justice
Smith m.fl.
Temple Hill Entertainment, 2015.

★ _ _ _

Paper Towns er en rigtig ungdomsfilm om en nørd der er smaskforelsket i naboens seje, cool og mystiske pixie girl. Det handler om at tro på sig selv og leve i nuet, og der er både en gåde der skal løses og en selvudviklende roadtrip som vores hovedperson kommer på. Det er godt — i udvalgte scener og sekvenser. Men hovedsageligt er Paper Towns lidt for meget lige ud af landevejen, lidt for banal og lidt for dvask af en ungdomsfilm at være.



Paper Towns udkom på dansk blu-ray fra 20th Century Fox d. 23. november. Der er følgende fine ekstramateriale på skiven — intet er tekstet på dansk eller engelsk desværre:

  • Audio commentary by Jake Schreier and John Green
  • Deleted scenes (4 scener, ialt 3:54 min.)
  • Alternate scene: "Shake it off" (1:57 min.)
  • Paper Towns: The Making of (21:09 min.)
  • John and Nat: Lightning Round (interview-spas, 8:04 min.)
  • John and Cara: Lightning Round (interview-spas, 5:15 min.)
  • Gag reel (3:08 min.)
  • Promotional featurettes: Van chats (skuespillerne kører rundt med John Green og snakker om filmen mens vi ser masser af klip fra filmen, ialt 5:02 min.)
  • Gallery (24 stills fra filmen)
  • Theatrical trailer (2:26 min.)
  • Ingen kommentarer:

    Send en kommentar